Exkluzivní VLASOVÁ KOSMETIKA

 

Philip Martins přírodní vlasová kosmetika, přírodní přípravky na vlasy, péče o vlasy, profesionální vlasová kosmetika

PHILIP MARTIN´S

přírodní italská kosmetika


 

Home » Kontakt » Obchodní podmínky

Obchodní podmínky internetového obchodu Hairshop.cz  se řídí níže uvedeným nákupním řádem, platnou legislativou a obchodními zvyklostmi.

Informace o postupu nákupu zjistíte kliknutím na následující odkaz: Jak nakupovat
Objednání zboží

Odesláním internetové objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky a stvrzuje, že se seznámil/a s reklamačním řádem a těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.

POTVRZENÍ O PŘIJETÍ OBJEDNÁVKY


Přijetí objednávky s veškerými údaji obdržíte od nás na Vámi udanou e-mailovou adresu. Za nesprávnost údajů neručíme.



 
 
 
OSOBNÍ ODBĚR PRAHA, BRNO, OSTRAVA, OLOMOUC, PLZEŇ, ČESKÉ BUDĚJOVICE,
HRADEC KRÁLOVÉ,  LIBEREC, ÚSTÍ NAD LABEM, ZLÍN, BRATISLAVA
přes službu Uloženka.cz
 
Osobní odběr přes firmu Úloženka.cz je zpoplatněn částkou 59,- Kč při platbě bankovním převodem, v případě dobírky účtujeme 79,- Kč, je-li hodnota objednávky nižší jak 1990,- a zdarma je-li hodnota objednávky vyšší než 1990,- Kč.
 
Od obdržení sms nebo mailu od společnosti Uloženka.cz má klient 7 dní k vyzvednutí své objednávky. Pakliže tak neučiní, neručíme za delší dobu uložení objednávky. Objednávku je možné platit pouze v hotovosti a to při převzetí objednávky na výdejním místě Uloženka.cz. Platba kartou na místě není možná!
 
Osobní odběr je možný skrze službu Uloženka.cz na speciálních výdejních místech v daných městech.
 
 

DODÁNÍ ZBOŽÍ

Zboží zasíláme na území České a Slovenské republiky.
Zboží je expedováno do 1 až 2 pracovních dnů jako Obchodní balík (odběrní lhůta 7 dnů) prostřednictvím
České pošty a  expresní zásilkovou službou PPL na území ČR a  Slovenské Republiky.

PPL - zásilka je doručena do 1-2 pracovních dnů od odeslání objednávky. U dodávek na soukromé adresy je využívána služba "PPL - Soukromá dobírka", kdy řidič PPL proaktivně komunikuje s příjemcem tak, aby došlo k souladu času doručení. Doručení probíhá v rozmezí 8:00 až 18:00, ve vybraných lokalitách možnost dohodnutí večerního doručení mezi 17:00 až 21:00. Další informace na www.ppl.cz
 

Česká pošta i PPL za zboží během přepravy ručí. Proto doporučujeme, aby si kupující vždy zásilku při přebírání od České pošty nebo zásilkové služby PPL  důkladně prohlédl a v případě jejího poškození zásilku nepřebíral a ihned na místě sepsal s doručovatelem protokol o poškození.


ZPŮSOB PLATBY

  1. Na dobírku - při předání zásilkovou službou či kurýrem
(Česká pošta, PPL), pouze v rámci ČR
 
2. Převodem na účet - zboží Vám bude odesláno po zaplacení uvedené částky předem na náš
účet č.: 1890225379/0800
var.symbol: č.objednávky
Informace k platbě a číslo účtu Vám bude elektronicky zasláno po odeslání objednávky.
 






POŠTOVNÉ

Poštovné je uvedeno u jednotlivých zvolených způsobů doručení při odesílání objednávky,
balné se neúčtuje.

Česká republika
Česká Pošta - Obchodní balík do 1.990 = 150 Kč, pouze 120,- Kč při platbě kartou nebo převodem na účet; nad 1.990 Kč =  poštovné zdarma
 

Zásilková služba PPL do 1.990 Kč = 120 Kč, pouze 90,- Kč při platbě kartou nebo převodem na účet; nad 1.990 Kč = poštovné zdarma
 
Uloženka.cz - osobní odběr v jiných městech mimo Brna do 1.990 Kč = 59 Kč;  nad 1.990 Kč uložení zdarma

Slovenská republika
Zásilková služba PPL do 5.000 Kč = 240 Kč, nad 5.000 Kč = poštovné zdarma

Uvedené ceny za dopravu jsou včetně DPH


Pokud si zákazník zásilku nevyzvedne a zásilka se prodávajícímu vrátí, bude prodávající zákazníka obratem kontaktovat. Pro opakované zaslání připočte prodávající k ceně poštovné a případně dobírku opakovaně v plné výši.


ZÁRUKA A REKLAMACE

Zásilku je možno vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od jejího převzetí. Samotné zboží ani originální obal zboží s veškerým přislušenstvím nesmí být poškozeny, nést znaky používaní či být jinak znehodnocené. Ke zboží musí být přiloženy veškeré dokumenty včetně dodacího listu nebo faktury. Následně bude zákazníkovi převedena příslušná částka, která bude snížena o poštovné a další prokazatelné náklady spojené především s expedicí.

Pokud bude chtít zákazník zásilku či jednotlivé zboží z jakéhokoliv důvodu reklamovat, je nutné, aby podal žádost o reklamaci nejpozději do 7 kalendářních dnů od převzetí zásilky e-mailem.

Zboží nelze vracet v případě, že kupujícím je firma (podnikatel, právnická osoba), neboť kupní smlouva se řídí podle Obch. zák.

 
STORNO OBJEDNÁVKY

Objednávku lze stornovat  e-mailem, pokud je stávající objednávka přijatá a zboží nebylo expedováno. V případě pozdějšího zrušení objednávky má prodávající nárok na náhradu škody, především prokazatelných nákladů s expedicí zboží.


Storno objednávky ze strany prodávajícího
Provozovatel internetového obchodu má právo stornovat objednávku nebo její část v případě, že se objednané zboží během vyřizování objednávky přestane vyrábět nebo dodávat na trh, případně se výrazným způsobem změní jeho cena. O stornu objednávky bude zákazník informován.


   

 

ZAVOLEJTE NÁM

603 416 645

 

 

 

 

Vlasová kosmetika, šampony na vlasy, proti padání vlasů, péče o vlasy, proti lupům, vlasové doplňky

 

Vlasová kosmetika, šampony, kondicionéry, doplňky do vlasů, vlasové přípravky

 

Vlasová kosmetika, vlasové přípravky, šampony, kondicionéry, péče o vlasy

 

 

 

 

 

Vlasová kosmetika, šampony, kondicionéry, péče o vlasy, doplňky do vlasů

 

 

 

 

Vlasové studio, kadeřnictví brno, vlasová péče, kadeřník brno, kadeřnice brno

hairstudio ercolani, kadeřnictví brno, vlasové studio, profesionální kadeřnictví, luxusní péče o vlasy
Vlasové studio ercolani, Karin Ercolani, kadeřnictví brno, kadeřník brno, kadeřnice brno